• 21-01-2021, 12:42:55
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar, aramıza her geçen gün yeni yeni arkadaşlarımız, abilerimiz ve ablalarımız katılıyor. Bu aramıza katılanlardan bir çoğu iyi niyetli olurken bir o kadarı da çürük yumurta olabiliyor.
    Sadece yeni katılanlar değil, 5-6-10 yıllık üyeler bile çürük yumurta olabiliyor o yüzden bu konunun yanlış anlaşılmasını istemiyorum.
    Şimdi asıl konumuza gelelim.
    Ticaret yaparken nelere dikkat ediyorsunuz?
    İlk olarak kendimden başlayayım.
    • 50 TL Üstü bir ticaret ise ve ticareti benden az ise ya ödemeyi ilk alırım ya da ödemeyi iş tesliminden sonra yaparım.
    • 50 TL altı işlemler de sebepsizce güveniyorum ve bu zaman kadar sadece 1-2 kere sorun yaşadım onda da hakkımı haram edip geçtim, o paranın benden çıkacağı varmış.
    Peki ya sizin önlemleriniz nelerdir?
  • 21-01-2021, 12:44:27
    #2
    Üyelik yaşı, trader sayısı yeterli
  • 21-01-2021, 12:44:59
    #3
    önce para sonra iş eğer ki dediğimin dışında bir çalışma olursa anında iade ederim
  • 21-01-2021, 12:45:20
    #4
    Bana satarken izlediği yollara bakarım. Nasıl ürün satıyor?
  • 21-01-2021, 12:46:55
    #5
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, aramıza her geçen gün yeni yeni arkadaşlarımız, abilerimiz ve ablalarımız katılıyor. Bu aramıza katılanlardan bir çoğu iyi niyetli olurken bir o kadarı da çürük yumurta olabiliyor.
    Sadece yeni katılanlar değil, 5-6-10 yıllık üyeler bile çürük yumurta olabiliyor o yüzden bu konunun yanlış anlaşılmasını istemiyorum.
    Şimdi asıl konumuza gelelim.
    Ticaret yaparken nelere dikkat ediyorsunuz?
    İlk olarak kendimden başlayayım.
    • 50 TL Üstü bir ticaret ise ve ticareti benden az ise ya ödemeyi ilk alırım ya da ödemeyi iş tesliminden sonra yaparım.
    • 50 TL altı işlemler de sebepsizce güveniyorum ve bu zaman kadar sadece 1-2 kere sorun yaşadım onda da hakkımı haram edip geçtim, o paranın benden çıkacağı varmış.
    Peki ya sizin önlemleriniz nelerdir?
    vallah hocam bi gün bi arkadaşa script yazdım parasını ödemedi bende gittim ücretsiz paylaşttım en iyisi bu düşünüyorum fakat ilk orak ben alıyorum ödemeyi başlangıç olarak %40 alıyorum arttık bitti zaman geri kalanı en iyisi bu bence
  • 21-01-2021, 12:49:33
    #6
    Forumda 50-500tl arasında ticaretlerim oldu genelde. Alıcıykende satıcıykende ne üyelik tarihine nede ticaretine göre önce sen önce ben gibi yaklaşmadım.
    Direkt gönderdim veya işi direkt teslim ettim. Şuana kadar ki ticaretlerimin hiç birinde problem yaşamadım.
    Yorumlara bakıyorumda epey şanslıymışım.
  • 21-01-2021, 12:52:45
    #7
    Ticaret yaparken dikkat ettiklerim;
    1- Üyelik yaşı,
    2- Trader sayısı,
    3- Tabiki birde ticaret yaptığı kişilerin verdiği yorum içerikleri önemli benim için.
  • 21-01-2021, 12:54:01
    #8
    Mal alıyorsam önce malı isterim denildiği gibiyse ücretini öderim eksiksiz şekilde son dakika pazarlığı asla yapmam ben de yapılmasını istemem.
    Mal satıyorsam önce ücreti isterim ücret eksiksiz yatarsa malı video kayıtta iken paketlerim kargo firmasına veririm .
    Kısacası kendime güveniyorum kimsenin emeğinde gözüm yok en nefret ettiğim şey hırsızlık ve dolandırıcılıktır . Sen de çok şey istiyorsun diyenler zamanında istemedik çok makas attılar gerek yok kafamızı ağrıtmaya okuyan herkese tavsiyemdir.
  • 21-01-2021, 12:54:57
    #9
    Üyelik yaşı + trader yeterli