Sadece yeni katılanlar değil, 5-6-10 yıllık üyeler bile çürük yumurta olabiliyor o yüzden bu konunun yanlış anlaşılmasını istemiyorum.
Şimdi asıl konumuza gelelim.
Ticaret yaparken nelere dikkat ediyorsunuz?
İlk olarak kendimden başlayayım.
- 50 TL Üstü bir ticaret ise ve ticareti benden az ise ya ödemeyi ilk alırım ya da ödemeyi iş tesliminden sonra yaparım.
- 50 TL altı işlemler de sebepsizce güveniyorum ve bu zaman kadar sadece 1-2 kere sorun yaşadım onda da hakkımı haram edip geçtim, o paranın benden çıkacağı varmış.

