• 21-11-2008, 18:26:12
    #1
    arkadaşlar mail kutunuz henuz yok diye bi uyarı alıyorum mail kutusuna giriş yok bu konu hakkında bilgi verirseniz sevinirim resim aşağıda
  • 24-11-2008, 17:10:04
    #2
    hiç kimsenin başına gelmedi anlaşılan
  • 25-10-2009, 22:56:54
    #3
    Aynı sorun bendede var, nasıl düzelticez bilgisi olan var mı?
    (Konuyu hortlatmış gibi oldum sanki ama gereksiz yere değil, ban sebebi değildir inş.)
  • 25-10-2009, 23:04:01
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    @w.cn lerde oluo hep.
    sanırım w.cn uzantılı mailin sahibi değişti

    Edit: mx kayıtlarıda değişmemiş gözüküyo ama hayırdır inş.. Güzel domain değerlendirecekler herhalde..
  • 25-10-2009, 23:40:30
    #5
    Sadece bir kısmında bu sorun var tüm w.cn lerde değil.
    İnş. düzelir bir an önce.