• 21-01-2021, 08:26:55
    #10
    Veterinere goturdugunuzde sokak hayvani oldugunu soylerseniz ucret cok azalir normalinde ucretler yuksek sayilir siz yinede goturun yazik hayvan aci cekmesin ameliyat yapilmayacaksa 1000 tl yeterlidir sanirim uzeri olursa bana ozelden mesaj gonderin birazda ben yardimci olabilirim.
  • 21-01-2021, 08:31:40
    #11
    İlk muayne kaydı ücreti 70-250 TL arası tutuyor. Yine bir 1000TL bulundurun hocam.
  • 21-01-2021, 09:08:12
    #12
    Üyeliği durduruldu
    lastasmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben de uzun zaman önce yolda yavru hasta bir kedi bulmuştum. Özel veterinere götürmüştüm ve o zamanın parası ile 3k ya yakın tedavi ücreti çıkmıştı. Borç harç alarak ödemiştim o zamanlar. Devlet veterinerleri de var diye biliyorum fakat olumlu bir şey görmedim. Hatta tedavisi uzun olan hayvanları bilerek öldürdüklerini bile duymuştum. Geçmiş olsun.
    Tedavisi uzun olanları değil, %90unu öldürüyorlar maalesef. Belkide 20den fazla kedi bıraktım üstelik bazıları sadece yemek yemediği için götürdüm ama ne hikmetse 19u aynı hafta orda virüs kapıp öldü. 1 tanesinin de virüs kaptığını söylediler ama gittiğimde sağlamdı aldım getirdim sokağa. Sözde adı Şişli hayvan barınağı ama barındırmıyorlar.
  • 21-01-2021, 09:58:17
    #13
    Belediyenin ilgisine bağlı olarak belediye veterinerleri ilgileniyor.
    Belediyeye götürmeyi deneyin eğer kabul etmezlerse mecburen özel veterinerlere götürmeniz lazım.
    Röntgen çekiceklerdir kırık çıkık varsa ona göre bir tedavi uygulanır biraz pahalı olur 1500-2000TL ye yakın olur sanırım.
    Eğer ufak bir incilme ise sizin bütçeniz yeticektir.
  • 22-01-2021, 05:35:09
    #14
    story80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tedavisi uzun olanları değil, %90unu öldürüyorlar maalesef. Belkide 20den fazla kedi bıraktım üstelik bazıları sadece yemek yemediği için götürdüm ama ne hikmetse 19u aynı hafta orda virüs kapıp öldü. 1 tanesinin de virüs kaptığını söylediler ama gittiğimde sağlamdı aldım getirdim sokağa. Sözde adı Şişli hayvan barınağı ama barındırmıyorlar.

    ne yazıkki ülkemizdeki hayvan barınaklarının/o hayvanlara bakan veterinerlerin çogu aşırı derecede cani,acımasız hatda düpedüz katil...sapasaglam hayvanı 2 gün bırakın,tekrar saglam alma ihtimaliniz çok düşük.