Merhaba arkadaşlar eğer sizinde mikrofonunuz varsa tv yayınına başlayabilirsiniz.ilk önce
Justin.tv - Live Streaming Video ye girip yeni bir üyelik açıyoruz.e2esoft adlı programı internetten bulup indiriyoruz.(kullanımı basit bu bizim yayına film vs koymamıza yarayacak)sonra üye girişi yapıp yayına başla sekmesine tıklıyoruz.Açılan sayfada En iyi kaliteyi seçiyoruz.ve tv mizin ismini koyduktan sonra e2esoft programı yardımıyla yayınımıza başlıyoruz . Sesi mikrofondan alıyor.Programdan almıyor.o yüzden mikrofonu hoporlere yaklaştırmanız gerekmektedir.Ve yayınımıza e2esoft programından bilgisayarımızda film vb. şeyleri koyabiliriz.

zaten anlarsınız türkçe bir site.Türkçe - İngilizce karışımı.
Yukarıdaki yazıyı tamamen ben yazdım.Emeğe saygı.