Aylardır iş temposundan dolayı kendime hiç vakit ayıramıyorum. Kişisel gelişime yönelik hiç aktivitem yok. Zaman ayırsam maddi olarak zarar göreceğim. Saçma bir çıkmazda gibiyim. Bu durumu forumda birçok kişininde yaşadığına eminim.
Bu çıkmaza girip çıkabilen var mı?