• 17-01-2021, 21:55:35
    #1
    Aylardır iş temposundan dolayı kendime hiç vakit ayıramıyorum. Kişisel gelişime yönelik hiç aktivitem yok. Zaman ayırsam maddi olarak zarar göreceğim. Saçma bir çıkmazda gibiyim. Bu durumu forumda birçok kişininde yaşadığına eminim.
    Bu çıkmaza girip çıkabilen var mı?
  • 17-01-2021, 21:58:08
    #2
    Henüz ben de çıkamadım o çıkmazdan
  • 17-01-2021, 21:59:13
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylardır iş temposundan dolayı kendime hiç vakit ayıramıyorum. Kişisel gelişime yönelik hiç aktivitem yok. Zaman ayırsam maddi olarak zarar göreceğim. Saçma bir çıkmazda gibiyim. Bu durumu forumda birçok kişininde yaşadığına eminim.
    Bu çıkmaza girip çıkabilen var mı?
    Çıkılmıyor açıkcası bende yıllardır var. Ya işi ve parayı seçip atıyorum 10-15 sene sonra rahat edeceksiniz yada ileriye dönük hiçbirşey yapmadan yaşayıp kendinize vakit ayıracaksınız.