• 17-01-2021, 13:09:05
    #10
    aşilanma lar başladi zaten onumuzdeki ay bence yasaklar yavaş yavaş kalkar bana göre birden olmaz
  • 17-01-2021, 14:07:56
    #11
    superbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şubat ayında bitecek diye bir dedikodu var. Tabi sadece dedikodu ne olur ne olmaz kimse bilmiyor.
    Yasaklar bitince ülkede bitecek kısa sürede vakaları coşturacaz hayırlısı bakalım.
  • 17-01-2021, 14:14:57
    #12
    Cumartesi Pazar yasak falan dinlemiyor millet sağa sola arabayla gidemeyince bu sefer de marketlere akın ediyorlar. Geçen gün ekmek almaya gittim milleti görünce kenardan kenardan kaçtım geri eve

    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasaklar bitince ülkede bitecek kısa sürede vakaları coşturacaz hayırlısı bakalım.
  • 17-01-2021, 14:16:03
    #13
    superbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cumartesi Pazar yasak falan dinlemiyor millet sağa sola arabayla gidermeyince bu sefer de marketlere akın ediyorlar. Geçen gün ekmek almaya gittim milleti görünce kenardan kenardan kaçtım geri eve
    Elde ekmekle 6 - 7km yürüyen var bende çıkıyorum ama gece yürüyüşüne gündüz haftaiçi gibi sokaklar.
  • 17-01-2021, 14:18:51
    #14
    r10'da yeni mesajları yenilemekten ciğerimiz soldu
  • 17-01-2021, 14:39:11
    #15
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sistem şöyle işliyor kışın içeri yazın dışarı aşı yaptırmayın öldürüyor ya da yan etki yapıyor
    hangi profsun acaba
  • 17-01-2021, 15:07:45
    #16
    Valla çok bunaldık kafalar ufaktan gidiyor, nasıl olcak bilmiyorum dışarı çıksan virüs evde kalsan şizofrenlik
  • 17-01-2021, 16:09:20
    #17
    Yaz için tatil planlarınızı yapabilirsiniz