Trump yine banlandı.
19
●650
- 15-01-2021, 04:00:54Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bu adam 4 sene sonra yine aday olacak, insallah kazanirda bunu yapanlarin güzel cezasini verir.
Yahu adam koskoca amerikanin baskani yaptiklari harekete bakin.. muz cumhuriyeti gibi oldu amerika yazik.
Hele Twitter Trump sayesinde bukadar yayildi tutuldu... yetkin varsa kralsin bu dünyada örnek bir durum. - 15-01-2021, 07:37:46Aslında söz konusu Trump olduğu için gülüyoruz felan ama bunlar hepimizin bildiği gibi Dünya'nın nabzını tutan tekelleşmiş sosyal medyalar.
Bugün Trump'a bunu yapan yarın bizlere ne yapmaz onu düşünmüyoruz hiç
- 15-01-2021, 10:42:19Adamlardaki demokrasi inanılmaz bir şey
Ülkeye zarar vereceğini düşündüğü için ki veriyor açıklamaları ile
Ülkenin en büyük adamını her yerden engelliyorsun
Seviye başka bir seviye cidden Amerika hayranı filan değilim yaşama şansım vardı yaşamadım dünyanın en kapitalist en ilginç yeri içine girdikçe anlıyorsun
Ama bu tarz hareketlerde çok farklılar inanılmaz bir ülke bu konuda . - 15-01-2021, 10:44:49Her savaşın kazananı kahraman, kaybedeni haindir
Normal bir durum yani - 15-01-2021, 11:46:45Bugün Trump'ın yaptığının aynısını (seçim tanımamak ve ülkeyi karıştırmak) yarın kimler yapar bi de öyle düşünbatuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seçimi kaybetmişsin ama koltuğu bırakmamak için kendi fanatik seçmenlerini sokağa salıp meclisi işgal ettiriyorsun.
Seçimde milli iradenin oyuyla karşı tarafın adayı seçilmiş Trump yenilmiş mi? Yenilmiş.
Seçimi tanımayıp kendi holiganlarını milli iradenin tecelli ettiği meclise dökmüş müsün? Dökmüşsün.
Nerede kaldı milli irade?
Ben aksini düşünüyorum. Biden ve arkasındaki ekip dünyaya yeni bir soluk getirecek. Trump gibi Amerika dahil tüm dünyada otoriter liderlerin devri sona erecek.ForzaAltay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 15-01-2021, 11:54:40Hocam ben burada Trump'ın haklı veya haksız durumundan bahsetmedim. Sosyal medyaların tekelleşmiş gücüne değinmek istedim.LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dediklerinizde evet haklısınız. Dediklerinizin zaten bizim ülkemizde de olacağını tahmin ediyorum ben ama konu o değildi
Sosyal medyanın yapabilecekleri. Örnek Whatsapp'ı alın mesela. Bizim ülkemizi test ülkesi gibi görüp AB ülkelerine yapmadığı zorunluluğu bize yapıyor. Demek istediğim bunun gibi şeyler
