Merhaba, yıllar önce girmiş olduğum bu platformda küçük bir çocuktum. Wordpress merakıyla başladı maceram bu forumda. Eğitim, staj derken bir dönemin sonuna geldik.
Şimdi ise avukat oldum, forumun bana maddi-manevi katmış olduğu o kadar çok şey var ki r10'a bir teşekkür etmek istedim. Teşekkürler r10, desteklerin için.
İzmir'de Bayraklı-Bornova'da ofisimi açtım, tüm r10 üyelerini çay içmeye beklerim..
...ve her son yeni bir başlangıç. Teşekkürler r10.
8
●156
- 14-01-2021, 17:02:52Merakla yazını okurken, yazılım yada e-ticaret gibi işlerden köşeyi döndüğünü hayal ediyordum, avukat oldum deyince modum düştüSingle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun - 14-01-2021, 20:35:12Hayırlı olsun. Avukatlık nitelikli bir meslektir. Avukat değilim ancak hukuk bilgim olmasına rağmen, bazı konularda gerçekten mesleki zorluklarınızı çok iyi anlıyorum.
Ülkenin her yerine hukuk fakültesi açılsa da nitelikli hukukçular/avukatlar mutlaka bunların arasından sıyrılacaktır.
Kariyerinizde, başarılar dilerim.