• 14-01-2021, 16:17:38
    #1
    Merhaba, yıllar önce girmiş olduğum bu platformda küçük bir çocuktum. Wordpress merakıyla başladı maceram bu forumda. Eğitim, staj derken bir dönemin sonuna geldik.

    Şimdi ise avukat oldum, forumun bana maddi-manevi katmış olduğu o kadar çok şey var ki r10'a bir teşekkür etmek istedim. Teşekkürler r10, desteklerin için.

    İzmir'de Bayraklı-Bornova'da ofisimi açtım, tüm r10 üyelerini çay içmeye beklerim..
  • 14-01-2021, 16:18:28
    #2
    hayırlı olsun
  • 14-01-2021, 16:18:48
    #3
    Avukat rankı varmı acaba )

    Hayırlı olsun hocam başarılarınızın devamını en içten duygularımla dilerim.
  • 14-01-2021, 16:21:09
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun tebrik ederim
  • 14-01-2021, 16:22:16
    #5
    Hayırlı olması dileğiyle, darısı başımıza..
  • 14-01-2021, 17:02:52
    #6
    Single adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, yıllar önce girmiş olduğum bu platformda küçük bir çocuktum. Wordpress merakıyla başladı maceram bu forumda. Eğitim, staj derken bir dönemin sonuna geldik.

    Şimdi ise avukat oldum, forumun bana maddi-manevi katmış olduğu o kadar çok şey var ki r10'a bir teşekkür etmek istedim. Teşekkürler r10, desteklerin için.

    İzmir'de Bayraklı-Bornova'da ofisimi açtım, tüm r10 üyelerini çay içmeye beklerim..
    Merakla yazını okurken, yazılım yada e-ticaret gibi işlerden köşeyi döndüğünü hayal ediyordum, avukat oldum deyince modum düştü

    Hayırlı olsun
  • 14-01-2021, 17:44:04
    #7
    hayırlı olsun maşallah
  • 14-01-2021, 20:30:18
    #8
    Hayırlı olsun, Allah utandırmasın.
  • 14-01-2021, 20:35:12
    #9
    Hayırlı olsun. Avukatlık nitelikli bir meslektir. Avukat değilim ancak hukuk bilgim olmasına rağmen, bazı konularda gerçekten mesleki zorluklarınızı çok iyi anlıyorum.

    Ülkenin her yerine hukuk fakültesi açılsa da nitelikli hukukçular/avukatlar mutlaka bunların arasından sıyrılacaktır.

    Kariyerinizde, başarılar dilerim.