Merhaba Değerli Dostlarım,
Roadwin 250R Çalınınca, Dönüp yüzüne bakmadığım, bir kere halini hatırını sormadığım Mondial KT150'ye geri döndüm. EKSANTRİK miline kadar bakımlarını yaptım.
Yağmurda kullandığımız diz örtülerimiz var, racing de egzoz bir tane ve arkada olunca sorun olmuyordu. Bu model de çift egzoz ve önden arkaya geldiği için egzoz sıcaklığı ile cayır cayır yandı.
Çift egzoz için önerebileceğiniz diz örtüsü var mı dostlar?
Motosiklet Kullananlar, Bir Ürün Arıyorum.
0
●38