• 12-01-2021, 20:21:50
    #1
    Selamlar
    Yakın zaman da pandemiden ödeme alanlar var mı?
    Aynı kişiye birden fazla ödeme yatmış diye duydum.
  • 12-01-2021, 20:38:22
    #2
    Ben aldım 11 + 5 gün olarak oda e devlette cikiyor ve ilk defa duydum soyledinizi