• 11-01-2021, 17:37:46
    #1
    Ben neden böyle bir konu açmışım
  • 11-01-2021, 17:42:09
    #2
    Ön yargılı ve çoğu zaman tutan tavrımla yazıyorum. Bom boş dizi bom boş yapım
  • 11-01-2021, 17:42:24
    #3
    Aynı senaryolu dizinin biri daha 1 -2 ay önce bitti, 5 bölüm bile oynayamadan, onda da senaryo birebirdi. Sakarya Fırattaki oğlan da kötü adam rolündeydi hatırlayan vardır.
  • 11-01-2021, 17:43:56
    #4
    Max 7 bölüm
  • 11-01-2021, 17:44:51
    #5
    fâni editör.
    Bir maraşlı olarak bende yazıyım madem. Yapıyorlarsa Sütçü İmam'ın belgeselini yapsınlar saçma sapan aşk dizisi neymiş? burda kimse izlemez izleyende söver
  • 11-01-2021, 17:45:15
    #6
    Alperen66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Max 7 bölüm
    fazla iyimser
  • 11-01-2021, 17:51:40
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Zengin kız fakir oğlan klasik klişe. Ayrıca hikayesi (Sahaf dükkanı, çektiği zorluklar, kızla beraber hayatının değişmesi vs) Korkma Kalbim kitabından esinlenilmiş gibi sanki
  • 11-01-2021, 18:25:54
    #8
    Kategori Moderatörü
    Kahramanmaraşlı olarak 7 güzel adamı tek geçerim
  • 11-01-2021, 18:30:23
    #9
    -"1987 Maraş Doğumlusun"
    +"Kahramanmaraş."