• 10-01-2021, 23:39:35
    #10
    20k alacağım 0.20 altına inmesini bekliyorum bende
  • 10-01-2021, 23:39:38
    #11
    fatih4364 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu dışı olacak ama kripto para alım satım işlemlerini hangi site üzerinden yapıyorsunuz?
    Ben binance dan yapıyorum
  • 10-01-2021, 23:39:40
    #12
    Bütün paramı xrp'ye bastım kısa vadeli kazandırmasada uzun vadeli kazandırır.
  • 10-01-2021, 23:40:23
    #13
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avax aldım 1000₺ zarar ettik ya 53 aldım 50 kadar düştü
    46-47 ye kadar düştü sanırım
  • 10-01-2021, 23:40:27
    #14
    SeoPron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütün paramı xrp'ye bastım kısa vadeli kazandırmasada uzun vadeli kazandırır.
    Kaçtan bastınız
  • 10-01-2021, 23:41:23
    #15
    Bi ara 20binlira ile borsalar arası al sat ile uğraştım gerçekten insanın sinirlerini yıpratıyor bu coinler düşüşler hep sert oluyor insanlar paniğe kapıldığı yada botların hareketlerinden ötürü gece falan uyanıp bakıyordum sonra hepsini sattım çok mutluyum.
    Belki kazanıyorsunuz ama sizden birseyler götürüyor emin olun.
  • 10-01-2021, 23:41:45
    #16
    yazarbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaçtan bastınız
    konuya mesaj yazmadan önce
  • 10-01-2021, 23:42:19
    #17
    RichieRich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi ara 20binlira ile borsalar arası al sat ile uğraştım gerçekten insanın sinirlerini yıpratıyor bu coinler düşüşler hep sert oluyor insanlar paniğe kapıldığı yada botların hareketlerinden ötürü gece falan uyanıp bakıyordum sonra hepsini sattım çok mutluyum.
    Belki kazanıyorsunuz ama sizden birseyler götürüyor emin olun.
    Bakmıyorum ki Emir giriyorum bırakıyorum öyle. Baksam dediğiniz gibi kafayı yedirtir insana
  • 10-01-2021, 23:42:40
    #18
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avax aldım 1000₺ zarar ettik ya 53 aldım 50 kadar düştü
    Enescim forumda birçok kişinin matematiği var Yani şimdi sen gerçekten 17.000 TL'lik kripto para aldın bizde buna inandık mı