• 10-01-2021, 00:36:50
    #10
    sanırım bu yatırım İngiltere ayağı için olacaktır. Çünkü Türkiye'deki Getir için gerekli yatırımları hayliyle aldılar.
  • 10-01-2021, 00:43:15
    #11
    çogu bolgede ilde hizmetleri yok, bu kadar yatırıma umarım bölgeler genişletilir
  • 10-01-2021, 00:45:51
    #12
    Boşuna demiyoruz her şey güzel bir alan adıyla başlar diye!
  • 10-01-2021, 01:48:57
    #13
    Nevzat Aydın yemek sepetini sattığından beri getir kullanıyorum. Yabancı yatırımcı olsa bile şirket hala bir Türk de. Bu benim kullanmam için yeterli
  • 10-01-2021, 01:56:04
    #14
    Getir hiç kullanmadım ama bende deneyeceğim.