• 09-01-2021, 14:01:54
    #1
    R10 market projesi sanırsam biz üyelerede açılacak. Çok güzel bir projeye benziyor. Umarım kısa sürede açılır
    • videolarim
    videolarim bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-01-2021, 14:03:09
    #2
    Üyeliği durduruldu
    efsane sistem geliyor
  • 09-01-2021, 14:06:29
    #3
    Umarım kupaydı, tshirttü, ajandaydı falan satılır. Düşünsenize getir ve banabi tarzında bir platform gibi düzenlenip, moderatörlerin "ekmeği getirdim, hangi daireydi?" bize PM attıklarını
  • 09-01-2021, 14:07:28
    #4
    SerhatCetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım kupaydı, tshirttü, ajandaydı falan satılır. Düşünsenize getir ve banabi tarzında bir platform gibi düzenlenip, moderatörlerin "ekmeği getirdim, hangi daireydi?" bize PM attıklarını
  • 09-01-2021, 14:10:47
    #5
    SerhatCetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım kupaydı, tshirttü, ajandaydı falan satılır. Düşünsenize getir ve banabi tarzında bir platform gibi düzenlenip, moderatörlerin "ekmeği getirdim, hangi daireydi?" bize PM attıklarını
    Adresi bulamayınca ban atıyorlarmış
  • 09-01-2021, 14:11:50
    #6
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adresi bulamayınca ban atıyorlarmış
    - trade. Geldik yoktunuz
    • kalipsotr
    kalipsotr bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-01-2021, 14:14:14
    #7
    ön kayıt var mı
  • 09-01-2021, 14:20:51
    #8
    Umarım, hizmet vereceklerin forum üyesi olma şartı olduğu, müşterilerin & iş verenlerin forum dışındanda GET ile iş verebilecekleri bir sistem olur.