• 08-01-2021, 18:11:28
    #1


    Arkadaşlar böyle bir dolar kurunda/ekonomide alabileceğim ancak bu kadardı daha iyisi sizin olsun
    üzgünüm ama kaderimiz bu neyse gideyimde bi starbuckse yanında burger kingss atıştırayım 100tl bayılayım
  • 08-01-2021, 18:12:33
    #2
    otoban faresi
  • 08-01-2021, 18:12:35
    #3
    Yalnız Bu Lamborghini Veneno
  • 08-01-2021, 18:13:08
    #4
    Aracın Ferrari 458 olmaması dışında problem yok sanırım.
  • 08-01-2021, 18:14:03
    #5
    Hocam halıda tam performans kullanamayabilirsin ama hayırlı olsun
  • 08-01-2021, 18:14:50
    #6
    Oyuncağını almanın bile bazı insanlar için lüks olduğu bir dönemdeyiz maalesef..
  • 08-01-2021, 18:14:52
    #7
    Bundan daha ucuz gerçek araba vardır sanayileşmiş ülkelerde.
  • 08-01-2021, 18:17:45
    #8
    Halıda biraz yavaş hocam ama güzel araç hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.
  • 08-01-2021, 18:18:51
    #9
    2 gün önce nişanlımda bana Ferrari Berlinetta hediye etti