Merhaba arkadaşlar,
İTÜ Çekirdek - 2021 Programına "Disrupt" alanında ön başvuru yapmıştık.
Ön değerlendirmeyi geçtik, yarın jüri ön seçimlerimiz var ve bu sunum sonrasında programa kabul edilip edilmeyeceğimiz belirlenecek.
Verilen sunum süresi 4 dakika, ekran yansıtmalı bir powerpoint sunusuyla beraber sunmamızı istiyorlar ve bu 4 dakikanın ardından tekrar bir 4 dakikalık soru-cevap kısmı olacak.
takım, problem, çözüm, ürün, gelir modeli, pazar büyüklüğü, rakip analizi gibi konulara değinmemizi istiyorlar.
Biz de, bu alanlarda sorular çıkartıp, "net" ve "teknik" bilgileri yazıyla bir sunu haline getirdik. Sesli anlatımla da üstünü doldurmak istiyoruz.
Şu anda bir akademisyenden sunumuza dair görüşler aldık, bunun neticesinde değişiklikler yapıyoruz.
1 saat içersinde, bir zoom linki paylaşsam, size sunum yapsam, ardından objektif olarak gelip sunumu değerlendirir misiniz? Hiç bilmeyen birisi olarak görüşleriniz benim için çok önemli.
Son dakikaya mı bıraktın diyenler gelmeden: Bu hafta açıklanacağını beklemiyorduk. Ocağın 3.haftası açıklanacağını söylemişlerdi, ama salı günü gelen mailde perşembe günü jüriye çağrıldığımız yazmaktaydı. Biz de gece gündüz çalışıyoruz.
Yarın jüri sunumum var - beraber değerlendirelim mi?
3
●131