direkt konuya girmek istiyorum.
Görselde olduğu gibi günde ortalama 4-5 tık alırken bugünde 3 tü tık. Forumda bir yazımı paylaştım ve 5-10 dk geçmemiş tık sayısı 19 a çıkmış. Bir insan neden bunu yapar. Amaç ne . Emeklerimizi boşa çıkarmak mı , yoksa direkt düşmanlık mı . Anlamış değilim.

Şimdi ne yapmam lazım tık saldırısı devam ediyor.