• 01-01-2021, 17:56:16
    #1
    Şimdi 2001 doğumlu olanlar, yasaktan muaf oldu mu 20den gün alıyorlar sonuçta yılbaşı. Bu toplu taşımaları falan kullanabilirler mi.
  • 01-01-2021, 17:56:54
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dolu dolu yaşınıza girmeniz gerek diye biliyorum.
    Eğer öyleyse kardeşim de 15 oldu bu gece o da R10'a katılabilir
  • 01-01-2021, 17:57:22
    #3
    Takip++
  • 01-01-2021, 17:58:07
    #4
    Genelgede 01.01.2001 diyor yani olmadı.
  • 01-01-2021, 17:58:49
    #5
    Güzel konu 😂
  • 01-01-2021, 18:02:25
    #6
    Doğum saatine bağlı.
  • 01-01-2021, 18:02:39
    #7
    Genelgeye göre olmaz çünkü yaş vermemişler direkt doğum tarihi yazmışlar -> 01.01.2001
  • 01-01-2021, 18:05:48
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Ülkem şaşırtmıyor.
  • 01-01-2021, 18:05:51
    #9
    Bu konu tartışılır kesin bişe demek olmaz fakat yaş alanlar değidle tam yaşını dolduranlar yani doğum tarihi 01.01.2001 olanlar bugünden itibaren muaf sayılabilir