• 01-01-2021, 00:56:16
    #1
    Selamlar ..
    Tek bilet aldım ve şansım yerinde kal dedi, amorti çıktı.
    Sizde kazançlar ne durumda?
  • 01-01-2021, 00:57:25
    #2
    amorti bile çıkmadı para beni görünce uzaklaşıyor nedense
  • 01-01-2021, 00:58:42
    #3
    Bilet almayı unutmuşum
  • 01-01-2021, 00:59:37
    #4
    Allah'ın takdirini kazandık inşallah.
  • 01-01-2021, 01:00:23
    #5
    Ben almam ama babam almıştı gitti 25 TL Zarardayız
  • 01-01-2021, 01:01:52
    #6
    Helal 25 lirayı haram 25 liraya çevirdim. Hayırlı işler.
  • 01-01-2021, 01:27:36
    #7
    16 tane amorti 3 tane 200 tl
  • 01-01-2021, 01:42:50
    #8
    Nerden sorguluyorum link lütfen
  • 01-01-2021, 01:45:16
    #9
    100₺ Amorti 😂