• 31-12-2020, 22:13:58
    #1
    exxen platformunun her yerde reklamlarını yaptırıp bu reklamlarda da ücretin sadece 9.90 tl demesine rağmen çıkıp asla ama asla reklamlı sürümümüz 9.90 tl denmemesi. bana nathan for you bölümlerinden birini hatırlattı. İnsanlara indirimli benzin satacağız diye istasyona getirtip form doldurtuyorlar. formda ufak yazılarla dağın tepesindeki bi posta kutusuna bu formu atarsalar indirimli benzin alabileceklerini söylüyor. tabi daha niceleri de var, dağın tepesinde kamptır vs.'dir bu mevzu da aynen öyle. ben hem para vereceğim, sen verdiğim paraya rağmen reklam göstereceksin. eğer istersem reklamsız sürüme geçebileceğim. saçmalığa bakar mısın
  • 31-12-2020, 22:14:49
    #2
    10 TL verip birde üstüne reklam izleyeceğim ne güzel
  • 31-12-2020, 22:17:24
    #3
    Koca yürekli acun reisin hitap ettiği kitle hep aynı. O kitle bu durumdan rahatsız bile olmaz, ne olsa izlerler nasıl olsa.
  • 31-12-2020, 22:18:01
    #4
    20 ₺ reklamsız fiyatı. O fiyatı gider netflix'e veririm daha iyi. En azından içeride izleyeceğim bir milyon tane film dizi var. Hatta 8 TL'ye de prime video var.
  • 31-12-2020, 22:18:20
    #5
    RKLMVAR
  • 31-12-2020, 22:18:26
    #6
    Toppik saç tozu reklamları fora.
  • 31-12-2020, 22:19:18
    #7
    1yillik 100₺ ya aldığım Netflixle yola devam
  • 31-12-2020, 22:19:22
    #8
    Birde netflix ile yarışır diyenler vardı. Hmm yarışır.
    Ayrıca RKLMNYK-RKLMNVR nedir ya.
  • 31-12-2020, 22:20:24
    #9
    kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birde netflix ile yarışır diyenler vardı. Hmm yarışır.
    Sihirli annem tek atar Netflix e jsjjsdj