exxen platformunun her yerde reklamlarını yaptırıp bu reklamlarda da ücretin sadece 9.90 tl demesine rağmen çıkıp asla ama asla reklamlı sürümümüz 9.90 tl denmemesi. bana nathan for you bölümlerinden birini hatırlattı. İnsanlara indirimli benzin satacağız diye istasyona getirtip form doldurtuyorlar. formda ufak yazılarla dağın tepesindeki bi posta kutusuna bu formu atarsalar indirimli benzin alabileceklerini söylüyor. tabi daha niceleri de var, dağın tepesinde kamptır vs.'dir bu mevzu da aynen öyle. ben hem para vereceğim, sen verdiğim paraya rağmen reklam göstereceksin. eğer istersem reklamsız sürüme geçebileceğim. saçmalığa bakar mısın