30+ kez gelen yılbaşı sms'i hk. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
30+ kez gelen yılbaşı sms'i hk.
6
●
96
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
30+ kez gelen yılbaşı sms'i hk.
31-12-2020, 18:47:33
#1
canpeksen
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhabalar, forumdan ban yiyen bir yazılım firmasından geldi bu mesajlar ve adamlar diyor bakiyemiz bitince duracaktır.
Listeden çıkış bağlantısı vs. de bulunmuyor ne yapabilirim?
Konuyu açana kadar gelen mesaj;
31-12-2020, 18:48:18
#2
AOK
ben açacaktım konuyu. bir daha atarsa cimere şikayet edecem.
31-12-2020, 18:48:43
#3
Fatihars
engellemeyi deneye bilirsiniz hocam
31-12-2020, 18:48:47
#4
Rage
Engelle geç bence
31-12-2020, 18:50:12
#5
berkakay
Açıklama müthiş
bakiyemiz bitince duracaktır.
31-12-2020, 19:03:45
#6
Vucatron
Aynı şekilde bir anda banada geldi engelledikten sonrada "Engellenen XX Mesaj" şeklinde yine bildirim geliyor rahat 30-40 SMS geldi
31-12-2020, 19:11:05
#7
Tiere
B302'nin hangi firma olduğunu öğrenip onlara ulaşın isterseniz
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler