Coşkun Bey Bununda Düzeltilmesi lazım - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Coşkun Bey Bununda Düzeltilmesi lazım
10
●
672
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Coşkun Bey Bununda Düzeltilmesi lazım
1
2
29-12-2020, 19:12:31
#10
Coşkun Çetin
Administrator
Süresini kıstık, şuanda düzelmiş olmalı.
29-12-2020, 19:13:45
#11
Teknolance
R10+ verince Türkçe karakter sorunu oluyor
R10+ Başarıyla Verildi
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler