R10 ufak bir hata var sanırım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 ufak bir hata var sanırım
11
●
332
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 ufak bir hata var sanırım
1
2
29-12-2020, 18:46:23
#1
Misafir
TIKLAMADAN ÖNCE
https://prnt.sc/wcd2hm
TIKLADIKTAN SONRA
https://prnt.sc/wcd2uz
29-12-2020, 18:47:17
#2
AlpieComeBack
Türkçe karakter sorunu var galiba.
29-12-2020, 18:48:06
#3
canpeksen
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bende de yeni oldu bu hata
29-12-2020, 18:48:50
#4
SaMuSiA
PM kısmında mesajı sil butonuna tıkladığımda da bende türkçe karakter sorunu mevcut
29-12-2020, 18:49:16
#5
espence
Bende de özel mesajları silerken oldu
29-12-2020, 18:49:27
#6
bilgicinitr
Bende sadece buyuk İ cikmiyor
Suan bicok harf gitti
29-12-2020, 18:50:21
#7
Looker
@
EftalBulut
; etiketleyelim.
29-12-2020, 18:53:48
#8
Coşkun Çetin
Administrator
Düzeldi mi?
29-12-2020, 18:55:30
#9
Misafir
aynı çoskun bey
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler