• 27-12-2020, 19:20:46
    #10
    AzizTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özelden yaz, cevap verir hocam
    Hocam çok mesaj geliyordur diye böyle bir seçeneği düşündüm. O yüzden yani pm atmayı tabii ki de düşündüm.
  • 27-12-2020, 19:21:13
    #11
    o değilde nasıl etiketledin hocam @coskun çetin
  • 27-12-2020, 19:21:34
    #12
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu geyik kategorisinde deÄŸil.
    Bir kişi yardım lazım diyor yardım istiyor sen dalga geçiyorsun.
    Ayıp olmamış mı kardeşim.Belki cidden bir yardımlık konu olabilir.

    Ayrıca konu sahibi pm atarsan dönüş yapıyor zaten admin.
    Teşekkür ederim. Konu kilitlenebilir.
  • 27-12-2020, 19:22:41
    #13
    Özelden konuyu bahsederseniz size dönüş sağlayacaktır. Kendisi zaten önemli gördüğü mesajlara tek tek dönüş sağlıyor diye biliyorum. Onun haricinde herkes coşkun beyle konuşmak istiyor fakat her biri forumda konuşmak için konu açarsa sıkıntı