Bu gece karakolluk olabilirim.. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu gece karakolluk olabilirim..
23
●
858
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bu gece karakolluk olabilirim..
1
2
3
20-12-2020, 23:06:39
#1
hk0nline
Cigerimiz kalmamıştır
https://youtu.be/kVPoKfY0ZSo
20-12-2020, 23:07:42
#2
Tatoglubilisim
Başım belada, adamın biri vurulmuş sokakta...
20-12-2020, 23:07:57
#3
Serhat
AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
20-12-2020, 23:08:47
#4
Aligndmreas
Üyeliği durduruldu
BENde gerçek karakolluk oldunuz zanetim😂
20-12-2020, 23:08:59
#5
firatogeday49
SerhatFamilyy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
biri de keşke benide böyle azer baba soplasa
20-12-2020, 23:09:16
#6
canpeksen
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
SerhatFamilyy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kesinlikle fotoşok değil, ben oradaydım (!)
20-12-2020, 23:09:39
#7
Misafir
Yar ben belanın ta kendisiyim
efkar bastı
20-12-2020, 23:09:46
#8
TuruncuMedya
https://www.youtube.com/watch?v=WXU4a19T5wI
20-12-2020, 23:10:28
#9
Gringo
https://www.youtube.com/watch?v=i9YlVpWCgbw
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler