• 20-12-2020, 01:30:02
    #19
  • 20-12-2020, 01:58:39
    #20
    Baş harfi değiştirse ekili yöntem olur 😉
  • 20-12-2020, 02:02:43
    #21
    Valla ben coşkunun yerinde olsam etiketleme sistemini kaldırırım.

    Bu yoğunlukta o kadar gereksiz mesajlar için etiketleniyor ki peygamber olsa insan yılar. Birkaç konuda rahatsız olmuyorum ama gerçekten yardıma ihtiyacı olanın önüne geçiliyor demişti.

    Vallahi bir bırakın öyle her şey için adamı etiketlemeyi.
  • 20-12-2020, 03:20:17
    #22
    Çünkü reklam, şikayet vb. yerlerde adı hala coskun olarak duruyor
  • 20-12-2020, 17:43:00
    #23
    Yahu adamı bi rahat bırakın kardeşim ya