Coskun hocam isim değişti ama :)
22
●1.293
- 20-12-2020, 02:02:43Valla ben coşkunun yerinde olsam etiketleme sistemini kaldırırım.
Bu yoğunlukta o kadar gereksiz mesajlar için etiketleniyor ki peygamber olsa insan yılar. Birkaç konuda rahatsız olmuyorum ama gerçekten yardıma ihtiyacı olanın önüne geçiliyor demişti.
Vallahi bir bırakın öyle her şey için adamı etiketlemeyi.