Bu tür ilanlar genelde doIandırıcılık amacı ile veriliyor. Sonradan pasaport ücreti, vize ücreti, uçak bileti vs. sebeplerle ufak ufak para talep ediliyor. İşsiz elemanlar da kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez diye düşünüp atlıyorlar.

Bu arada Katar'ı bilmiyorum ancak Dubai'de ciddi insan hakları ihlalleri var. Orada, Avrupalı veya Arap değilseniz ve işçiyseniz Allah yardımcınız olsun.
Hopeless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son zamanlarda gözüme çok cazip görünen bu iş ilanları çarpıyor.Baktığınız zaman türkiyede işsiz bir gencin balıklama atlayabileceği bir iş.Mantıklı da geliyor.
Acaba bunlar hakkında bilgisi olan varmı? Tanıdığı birisi gidip çalışan veya yeni bir tezgah mı?

Gerçi hiç bir masraf talep etmediklerini gördüm.Ama ... da çıkabilir