• 18-12-2020, 22:14:44
    #1
    Merhabalar,

    65 yaş üstü ve 20 yaş altı OLMAYAN bir kişi, sadece HES kodu ve otobüs bileti ile akşam ve hafta sonu yasaklarının olduğu saatlerde seyahat edebilir mi? İzin belgesi almasına gerek var mı?

    Kamilkoç'un sitesinde seyahat belgesi almadan sadece HES kodunuz ile seyahat edebilir ve yasaklardan muaf olursunuz diyor. Doğru mu, bilgisi olan teyitleyecek var mı?
  • 18-12-2020, 22:15:19
    #2
    Diyorsa demek ki doğrudur
  • 18-12-2020, 22:16:33
    #3
    Evet ben de gittim bilet alanlar muaf oluyor doğrudur,sizi polis çevirirse biletinizi gösterin sorun olmayacaktır.
  • 18-12-2020, 22:17:30
    #4
    caminci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet ben de gittim bilet alanlar muaf oluyor doğrudur,sizi polis çevirirse biletinizi gösterin sorun olmayacaktır.
    Teşekkürler hocam.
  • 18-12-2020, 22:22:14
    #5
    Seyahatte kısıtlama yok hocam. Kodunuz biletiniz olsun yeter.