R10'un Fıstıkcısı 250 ticarete ulaştı
R10'da yaklaşık 3 yıldır bulumaktayım bu foruma girdiğim günü dün gibi hatırlıyorum yaklaşık 3 yıl'da 250 ticaret yaptım r10'sayesinde çok çok iyi insanları tanıdım ve onlarla iş birliği yaptım ve şirketimi kurdum ve gittikçe büyüyorum.
r10'sayesinde gerçekten çok şeyler öğrendim umarım 500 ticarete ulaştığımda tekrar böyle bir konu açabilirim.
herkese iyi forumlar arkadaşlar
))
R10'da yaklaşık 3 yıldır bulumaktayım bu foruma girdiğim günü dün gibi hatırlıyorum yaklaşık 3 yıl'da 250 ticaret yaptım r10'sayesinde çok çok iyi insanları tanıdım ve onlarla iş birliği yaptım ve şirketimi kurdum ve gittikçe büyüyorum.
r10'sayesinde gerçekten çok şeyler öğrendim umarım 500 ticarete ulaştığımda tekrar böyle bir konu açabilirim.
herkese iyi forumlar arkadaşlar
))