• 16-12-2020, 15:51:44
    #1
    R10'un Fıstıkcısı 250 ticarete ulaştı
    R10'da yaklaşık 3 yıldır bulumaktayım bu foruma girdiğim günü dün gibi hatırlıyorum yaklaşık 3 yıl'da 250 ticaret yaptım r10'sayesinde çok çok iyi insanları tanıdım ve onlarla iş birliği yaptım ve şirketimi kurdum ve gittikçe büyüyorum.


    r10'sayesinde gerçekten çok şeyler öğrendim umarım 500 ticarete ulaştığımda tekrar böyle bir konu açabilirim.


    herkese iyi forumlar arkadaşlar ))
  • 16-12-2020, 15:52:24
    #2
    başarılarının devamını dilerim.
  • 16-12-2020, 15:53:56
    #3
    Hayırlı olsun, devamını dilerim.
  • 16-12-2020, 15:55:02
    #4
    Bir instagram sayfası satın almıştım senden öyle tanışmıştık iyi bir adamsın umarım hep forumda olursunuz
  • 16-12-2020, 15:55:40
    #5
    Kaiya1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir instagram sayfası satın almıştım senden öyle tanışmıştık iyi bir adamsın umarım hep forumda olursunuz
    Sağolun hocam sizler de inşallah
  • 16-12-2020, 15:56:35
    #6
    Hayırlı olsun, bende 300 ticarete doğru adım adım ilerliyorum.
  • 16-12-2020, 15:59:49
    #7
    belli ki ticaret ahlakı olan kişisiniz ki bu ticaret sayısına kısa zamanda ulaştınız.
    Temennim çizginizi bozmadan kimseyi üzmeden kırmadan mağdur etmeden bu anlayışla devam etmeniz.
    Nice 500 750 1000 li ticaretlere inşallah
  • 16-12-2020, 16:00:53
    #8
    konu report! 251 olmuş.









    .

    İşin şakası bravo. Allah satış pazarınızı arttırsın.
  • 16-12-2020, 16:02:43
    #9
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu report! 251 olmuş.









    .

    İşin şakası bravo. Allah satış pazarınızı arttırsın.

    Güldürdünüz hocam sağolun teşekkür ederim cümlemizin