Mt2 Orta Düzey Pvp Arıyoruz - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Mt2 Orta Düzey Pvp Arıyoruz
26
●
340
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Mt2 Orta Düzey Pvp Arıyoruz
1
2
3
15-12-2020, 23:25:13
#1
MustafaAKCA
Clear Conscience. ツ
Merhaba,
Bildiğiniz Mt2 orta düzey pvp server varmı zevkli ve bol kullanıcısı olan?
15-12-2020, 23:29:57
#2
sontorun
Aynı şekilde bende arıyorum özellikle bol useri olan
15-12-2020, 23:30:27
#3
Cherkes
İzninizle bir şey de ben ekleyebilir miyim
Mümkünse bir de 1 ay sonra kapanmasın gmler hasılatı çekip kapatmayan server olsun
15-12-2020, 23:30:39
#4
GreedMedya
bende gelirim bulursanız dürtün
15-12-2020, 23:30:40
#5
Sebu
Ben de arıyorum, takipteyim.
15-12-2020, 23:33:39
#6
nekreyazar34
akc68 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba,
Bildiğiniz Mt2 orta düzey pvp server varmı zevkli ve bol kullanıcısı olan?
sontorun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aynı şekilde bende arıyorum özellikle bol useri olan
Cherkes adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İzninizle bir şey de ben ekleyebilir miyim
Mümkünse bir de 1 ay sonra kapanmasın gmler hasılatı çekip kapatmayan server olsun
GreedMedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende gelirim bulursanız dürtün
Sebu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben de arıyorum, takipteyim.
Lovamt2 oynuyorum ben bu adamın serverleri iyi
15-12-2020, 23:37:14
#7
MustafaAKCA
Clear Conscience. ツ
sontorun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aynı şekilde bende arıyorum özellikle bol useri olan
Cherkes adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İzninizle bir şey de ben ekleyebilir miyim
Mümkünse bir de 1 ay sonra kapanmasın gmler hasılatı çekip kapatmayan server olsun
GreedMedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende gelirim bulursanız dürtün
Sebu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben de arıyorum, takipteyim.
nekreyazar34 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Lovamt2 oynuyorum ben bu adamın serverleri iyi
Böyle bir konuyu bekliyormuş herkes, ahh o eski günler,
Lovamt2 aynen bende az önce onu gördüm sağlama benziyor
15-12-2020, 23:39:18
#8
Jeven
nekreyazar34 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Lovamt2 oynuyorum ben bu adamın serverleri iyi
R10 loncası kurulsa ve metin2 mi dönsek topluca acaba?
15-12-2020, 23:40:40
#9
nekreyazar34
Jeven adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 loncası kurulsa ve metin2 mi dönsek topluca acaba?
Gelirseniz olur başka adamlarda toplarız
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler