R10'a Yeni Özellik mi Geliyor?? :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10'a Yeni Özellik mi Geliyor?? :)
14
●
575
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10'a Yeni Özellik mi Geliyor?? :)
1
2
14-12-2020, 21:59:25
#1
canpeksen
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Editt//
Arkadaşlar profilden güncelleyebiliyorsunuz, şuan keşfettim gelmiş bile
Merhaba, az önce bir ayrıntı farkettim. Eftal hocamın profiline girince profili renkli gözüküyor
Sanırım yeni güncelleme
14-12-2020, 22:00:10
#2
nesmira
Üyeliği durduruldu
Twitter gibi özelleştirilebilir renk seçeneği güzel olur 😂
14-12-2020, 22:00:28
#3
ibra
🤖 AI Developer
@
EftalBulut
; üşenenler için.
14-12-2020, 22:01:21
#4
Misafir
Özelleştirilebilir mi acaba
14-12-2020, 22:01:45
#5
Evteks
Adamlar çalışıyor
14-12-2020, 22:01:53
#6
Ts3Destek
Premium üyeler için güzel olur
14-12-2020, 22:01:57
#7
SrdL
Kategori Moderatörü
Ayarlarda vardı bende bugün gördüm
14-12-2020, 22:02:12
#8
Soundblast
En fazla ziyaret edilen profil eftal hocanin olsa gerek
Gelismeleri en hizli takip edecegimiz yer
14-12-2020, 22:02:35
#9
canpeksen
Arkadaşlar profilden güncelleyebiliyorsunuz, şuan keşfettim gelmiş bile
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler