R10'a Yeni Özellik mi Geliyor?? :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10'a Yeni Özellik mi Geliyor?? :)
14
●
575
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10'a Yeni Özellik mi Geliyor?? :)
1
2
14-12-2020, 22:02:48
#10
Berkayyildirim
Benim profilime de bakın
14-12-2020, 22:02:56
#11
zgrmeister
Üyeliği durduruldu
Gerekli değil ama tabiki yenilik yeniliktir
14-12-2020, 22:03:13
#12
Fersahglmz24
R10 Belediyesi Çalışıyor.Herkesde Aktif Oldu Sanırsam Bendede Gözüktü
14-12-2020, 22:03:17
#13
SrdL
Kategori Moderatörü
Eskiden varmıydı bilemedim ama
14-12-2020, 22:04:26
#14
Peyz
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Değişikliği göremeyen tek benmiyim
14-12-2020, 22:04:37
#15
Coşkun Çetin
Administrator
Arkadaşlar bu özellik konusunu birazdan açıyorum
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler