• 14-12-2020, 19:24:37
    #28
    20 tl için ne bileyim ya yazik.. insanlarda ne seref ne onur nede haysiyet kalmamis. Rabbim iyi insanlarla karsilastirsin hepimizi. sizede gecmis olsun
  • 14-12-2020, 19:28:55
    #29
    Yalnız herşeyden önce arkadaşa yemek ısmarlamak isteyen arkadaşları canı gönülden kutluyorum iyiki varsınız ♥️
  • 14-12-2020, 19:31:13
    #30
    Hocam bende her alışverişimde isterse r10 varsa teyit için mesaj attırırım kendi yazdıklarıma bile yazdırırım şuanda x konusu ile ilgili konuşuyoruz tarzı
  • 14-12-2020, 20:08:16
    #31
    Vizyonsuz 20 TL nedir ya.
  • 14-12-2020, 22:15:08
    #32
    20 tl yine iyi hocam ben dün 5 tl dolandırıldım 😀 Tinder kodu satıyorum wpden yazdı Papara numaramı verdim tamam gönderdim dedi benim de o ara biraz işim vardı kontrol etmeye gerek duymadım, kodu hemen verdim. 10 dakika sonra para gelmedi dedim ben gönderdim dedi, yoğunluk vardır gelir dedim, 1 saat sonra yine yazdım para gelmedi dekont atar mısın diye adam engelledi beni 😀 yahu 5 lira be altı üstü 5 lira kendine nasıl yakıştırıyorsun
    Numarasını malum sitelere dağıtasım geliyor 😀😀