• 10-12-2020, 20:54:00
    #1
    Misafir
    Fikir bildirenlere teşekkür ederim. Konu kapanmıştır.
    • elyesaayse
    elyesaayse bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-12-2020, 20:58:49
    #2
    Ben bunu bilirim yanlış anlama, ticaret yapıyorsan Unuttum kelimesi olmayacak hayatında.

    Unutmasaydın sen haklıymışsın, unutmuşsun O haklı olmuş. Sağlık olsun
  • 10-12-2020, 20:59:31
    #3
    Bence daha profesyonel davranmalısınız. Çalıştığınız kişilerin çoğu anlayışlı çıkmayabilir.
  • 10-12-2020, 20:59:39
    #4
    Misafir
    Evteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bunu bilirim yanlış anlama, ticaret yapıyorsan Unuttum kelimesi olmayacak hayatında.

    Unutmasaydın sen haklıymışsın, unutmuşsun O haklı olmuş. Sağlık olsun
    Yanlış anlamam hocam. Bu konuyuda yanlışımı bilmek ve anlamak için açdım zaten.
    • Evteks
    Evteks bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-12-2020, 21:00:12
    #5
    Misafir
    elyesaayse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence daha profesyonel davranmalısınız. Çalıştığınız kişilerin çoğu anlayışlı çıkmayabilir.
    Haklısınız hocam.
  • 10-12-2020, 21:00:32
    #6
    Hocam arkadaşın iade yapası gelmiş bahane vermişsiniz bahanesinde haklı sonuçta bu ticaret
  • 10-12-2020, 21:01:51
    #7
    Misafir
    Dishekimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam arkadaşın iade yapası gelmiş bahane vermişsiniz bahanesinde haklı sonuçta bu ticaret
    Aynen hocam baştan bahane vardı. İadesi yapılacak zaten. Sizin de fikirlerinizi öğrenmek için açtım konuyu .
    • Dishekimi
    Dishekimi bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-12-2020, 21:05:53
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam iadeyi senin yerinde olsaydım yapardım böyle sıkıntılarala uğraşmazdım
  • 10-12-2020, 21:07:31
    #9
    Misafir
    rhyet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam iadeyi senin yerinde olsaydım yapardım böyle sıkıntılarala uğraşmazdım
    İade yapılacak zaten hocam. Aynen katılıyorum size