Tüm R10 üyelerine bir sorum var. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tüm R10 üyelerine bir sorum var.
8
●
235
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Tüm R10 üyelerine bir sorum var.
10-12-2020, 20:54:00
#1
ReMo
Misafir
Fikir bildirenlere teşekkür ederim. Konu kapanmıştır.
elyesaayse
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
10-12-2020, 20:58:49
#2
Evteks
Ben bunu bilirim yanlış anlama, ticaret yapıyorsan Unuttum kelimesi olmayacak hayatında.
Unutmasaydın sen haklıymışsın, unutmuşsun O haklı olmuş. Sağlık olsun
10-12-2020, 20:59:31
#3
elyesaayse
Bence daha profesyonel davranmalısınız. Çalıştığınız kişilerin çoğu anlayışlı çıkmayabilir.
10-12-2020, 20:59:39
#4
ReMo
Misafir
Evteks adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben bunu bilirim yanlış anlama, ticaret yapıyorsan Unuttum kelimesi olmayacak hayatında.
Unutmasaydın sen haklıymışsın, unutmuşsun O haklı olmuş. Sağlık olsun
Yanlış anlamam hocam. Bu konuyuda yanlışımı bilmek ve anlamak için açdım zaten.
Evteks
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
10-12-2020, 21:00:12
#5
ReMo
Misafir
elyesaayse adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bence daha profesyonel davranmalısınız. Çalıştığınız kişilerin çoğu anlayışlı çıkmayabilir.
Haklısınız hocam.
10-12-2020, 21:00:32
#6
Dishekimi
Hocam arkadaşın iade yapası gelmiş bahane vermişsiniz bahanesinde haklı sonuçta bu ticaret
10-12-2020, 21:01:51
#7
ReMo
Misafir
Dishekimi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam arkadaşın iade yapası gelmiş bahane vermişsiniz bahanesinde haklı sonuçta bu ticaret
Aynen hocam baştan bahane vardı. İadesi yapılacak zaten. Sizin de fikirlerinizi öğrenmek için açtım konuyu .
Dishekimi
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
10-12-2020, 21:05:53
#8
rhyet
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hocam iadeyi senin yerinde olsaydım yapardım böyle sıkıntılarala uğraşmazdım
10-12-2020, 21:07:31
#9
ReMo
Misafir
rhyet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam iadeyi senin yerinde olsaydım yapardım böyle sıkıntılarala uğraşmazdım
İade yapılacak zaten hocam. Aynen katılıyorum size
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler