Yeni Domainimi Kayıt Ettirdim (R10+)
12
●212
- 09-12-2020, 20:19:12Domainin hiçbir önemi yok. Kullanıcının aklında kalabilsin ve mumkunse kısa olsun yeter. Projenin içeriği önemli. Ama senin domaininde bir sıkıntı var. şöyle ki;
Arkadaşımla dışarıda oturuyorum. Senin sitede makalesini okuduğum bir konu açıldı ve aşağıdaki diyalog yaşandı
+Kanka biliyorum, biliyorum. Daha geçenlerde okudum internette. Bir uygulama varmış o çözüyormuş sorunu. Uygulamanın adını unuttum ama.
-Sitenin adı neydi kanka?
+Mobilli bir şeydi ya... Mobilum muydu, mobilam mıydı neydi... Garip bir adı vardı.
-Dur bakayım Google'dan. Mobilum diye bir şey yok.
+Ne bileyim bulursam atarım sana.
Anlatabildim umarım? Bu tarz domainler marka olmadan kolay kolay aktarılamazlar. Şuan bulunduğumuz site R10'u bile sektör dışında birine söylediğimizde yazamıyor