• 09-12-2020, 16:24:00
    #10
    Asil soru suclu onlarmi yoksa onlari takip edenlermi
  • 09-12-2020, 16:36:48
    #11
    rebeLboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asil soru suclu onlarmi yoksa onlari takip edenlermi
    İlla birisi suçlu mu olması gerekiyor?
  • 09-12-2020, 16:44:36
    #12
    CAKIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlla birisi suçlu mu olması gerekiyor?
    Bu adam reklama ihtiyaci olmadığı halde dünyanın izlediği bir macda sahaya atlayan değilmi bu doğru bir hareketmiydi peki
  • 09-12-2020, 16:51:33
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendisine çok sıcak bakıyordum fakat, son dönem hakkında yoğun şikayetler mevcut. Karalama kampanyasıdır veya doğrudur bilemiyorum. Öncelikle bu durumun üstesinden gelirse çok daha iyi olur diye düşünüyorum. Sikayetvar.com 'daki Şikayetler doğru ise hiç hoş bir durum değil.
    Merak ettim bu şikayetleri bakmak için bulamadım. Link var mı?
  • 09-12-2020, 16:51:47
    #14
    onursultansu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumlara bak ne kadar kötü düşünceli ve çekemez insanlarsınız kötüsünüz ve kimsenin başarılı olmasını istemiyorsunuz başarılı olan birini gördüğünüz anda hakkında en ufak da olsa kötü bir şey arayıp yazıyorsunuz adam kendi kitlesini büyütmek çekiliş için yapıyor kendisi çocuk değil bu işlere dün başlamış biri de değil çevresinde bir çok insan da var demek ki hesap kitap yapmışlar gelecek takipçi veya insanların bu işe yapacakları "YATIRIM"ı karşılayacağını düşünmüşler ki böyle bir şey yapıyorlar
    burda r10 da her ay çekiliş postu atılıyor yüzbinlerce liralık çekilişler yapılıyor katılım ücretleri 10bin 20binler havada uçuşuyor o zaman kimse o insanların paylaşımlarının altına gidip şöyle böyle yazmıyorsunuz tepki göstermiyor çünkü iş yaptıklarını biliyorsunuz bu çekilişleri işlerine yatırım olarak yapıyorlar adam bu çekilişi yapınca mı savurganlık oluyor
    bu ülke hakkında derdi olan insanlar gider günde 18 saat çalışır üretir destek olur hepiniz herkesten şikayetçisiniz yok ülkeme yazık yok gençlere yazık gençlere ne yazık biliyor musunuz bu insanların yaptığı şeyin sadece eğlence sektörü olduğu hosuna gidiyorsa takip edip izlersin gitmiyorsa senin ilgini çeken şeylere yoğunlaşırsın gerçekten yaptığınız yorumlar tepkiler o kadar sığ ki herkese karşı öfkelisiniz herkesi kötülüyorsunuz ama hiçbir şey yapmıyorsunuz yerinizde sadece kötü düşünceler
    Peki herkez kötü ve çekemeyense sen neden bunu yazan kendi fikrini beyan edenlere aynısını yapıyorsun. Başarı dünyanın izlediği maçda sahaya atlamakmıydı acaba
  • 09-12-2020, 17:01:54
    #15
    rebeLboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu adam reklama ihtiyaci olmadığı halde dünyanın izlediği bir macda sahaya atlayan değilmi bu doğru bir hareketmiydi peki
    Ali Abdüsselam Yılmaz (Delimine) Kişisini ve yaptığı hareketi savunmuyorum ayrıca ondan bahsettiğinizi bilmiyordum. Yorumlar delimine kanalı için değil çağrı taner için yapılıyo genellikle bu sebepten dolayı kimden bahsettiğinizi belirtseydiniz daha açıklayıcı olurdu.
  • 09-12-2020, 17:05:16
    #16
    CAKIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ali Abdüsselam Yılmaz (Delimine) Kişisini ve yaptığı hareketi savunmuyorum ayrıca ondan bahsettiğinizi bilmiyordum. Yorumlar delimine kanalı için değil çağrı taner için yapılıyo genellikle bu sebepten dolayı kimden bahsettiğinizi belirtseydiniz daha açıklayıcı olurdu.
    Öyle olduğu anlaşıldıysa o zaman yanlış anlaşılmada kalmadı 😉
  • 09-12-2020, 17:41:14
    #17
    onursultansu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumlara bak ne kadar kötü düşünceli ve çekemez insanlarsınız kötüsünüz ve kimsenin başarılı olmasını istemiyorsunuz başarılı olan birini gördüğünüz anda hakkında en ufak da olsa kötü bir şey arayıp yazıyorsunuz adam kendi kitlesini büyütmek çekiliş için yapıyor kendisi çocuk değil bu işlere dün başlamış biri de değil çevresinde bir çok insan da var demek ki hesap kitap yapmışlar gelecek takipçi veya insanların bu işe yapacakları "YATIRIM"ı karşılayacağını düşünmüşler ki böyle bir şey yapıyorlar
    burda r10 da her ay çekiliş postu atılıyor yüzbinlerce liralık çekilişler yapılıyor katılım ücretleri 10bin 20binler havada uçuşuyor o zaman kimse o insanların paylaşımlarının altına gidip şöyle böyle yazmıyorsunuz tepki göstermiyor çünkü iş yaptıklarını biliyorsunuz bu çekilişleri işlerine yatırım olarak yapıyorlar adam bu çekilişi yapınca mı savurganlık oluyor
    bu ülke hakkında derdi olan insanlar gider günde 18 saat çalışır üretir destek olur hepiniz herkesten şikayetçisiniz yok ülkeme yazık yok gençlere yazık gençlere ne yazık biliyor musunuz bu insanların yaptığı şeyin sadece eğlence sektörü olduğu hosuna gidiyorsa takip edip izlersin gitmiyorsa senin ilgini çeken şeylere yoğunlaşırsın gerçekten yaptığınız yorumlar tepkiler o kadar sığ ki herkese karşı öfkelisiniz herkesi kötülüyorsunuz ama hiçbir şey yapmıyorsunuz yerinizde sadece kötü düşünceler
    ben o tarz dediğin konulara yazıyorum hocam görürsün sen diyorlar genel olarak sonra çekiliş zamanı yine konitu hortlatıyorum hemen konuyu kilitletiyorlar cevap bile vermiyorlar ama öncesinde ne laflar ne laflar

    mpi onay izni hediye ürün teminatı olmadan kaldı ki adamlar 5 otomobil diye yazıp ikinci el otomobil fotoğrafı bile koyacak kadar rahatlar.

    millet bir de bunlara para veriyor parası çöp oluyor.

    geçen de bir üye alıntı yapmıştı bana kimmiş o gerçek hediye dağıtanlar diye yazdım cevap yok o bile inanmıyor savunduklarına