İzmirde depremi hisseden oldu mu? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İzmirde depremi hisseden oldu mu?
14
●
240
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
İzmirde depremi hisseden oldu mu?
1
2
04-12-2020, 13:01:06
#10
CND
Hiç 4.1 gibi değildi, ben 5 vardır diye düşünmüştüm. Bu ara sallamaya devam ediyor ara ara, en şiddetlisi buydu...
04-12-2020, 13:01:29
#11
efsungokmen
Ben hissettim 2 saniyelik bir şeydi aklım gitti resmen
04-12-2020, 13:03:12
#12
Ritimsiz
Üyeliği durduruldu
Hissetmedim
04-12-2020, 13:14:56
#13
Ogu2
Hissetmedim. Geçmiş olsun
04-12-2020, 13:16:26
#14
Mf.Rub
Geçmiş olsun.
04-12-2020, 13:48:12
#15
Misafir
hissettik malesef. kötü bir his. Allah'a emanet yaşıyoruz şu memlekette.
MuratCENGEL
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler