Forumda bir çok konuda gördüğünüz üzere vergi cezaları günden güne herkese gelmeye başladı, haziran ayında bana da geldiği gibi
Size bir tavsiye olarak adsense hesaplarınızı satmayın derim, bu cezalar muhakkak er yada geç size de gelecek, geldiği gün elinizde sunacak bir raporunuz olsun, raporu indirebilirsiniz ama müfettiş olur da panelden görmek isterse geçmiş olsun. Elimde zamanında kullandığım ama şu an kullanmadığım 200+ pinli adsense vardır, şimdiye kadar bir tanesini bile satmadım ceza geldiğinde hesapları satmadığım için müfettişe belgeleyebildim. Eğer ceza kesinleşir uzlaşmadan çıkan rakamlar beğenilmezse, mahkeme tarafında kesinlikle panel lazım olur düşüncesindeyim (sizin raporları bilgisayarınıza kaydetmenizin hiçbir geçerliliği yok çünkü, belki kendiniz hazırladınız denilir.)
Bende ceza yedim, 6. aydan beri ceza miktarını ve uzlaşmayı bekliyorum bakalım hakkımızda hayırlısı.
Aklınızda bulunsun iyi forumlar