• 03-12-2020, 13:59:33
    #1
    Merhaba arkadaşlar
    Forumda bir çok konuda gördüğünüz üzere vergi cezaları günden güne herkese gelmeye başladı, haziran ayında bana da geldiği gibi Size bir tavsiye olarak adsense hesaplarınızı satmayın derim, bu cezalar muhakkak er yada geç size de gelecek, geldiği gün elinizde sunacak bir raporunuz olsun, raporu indirebilirsiniz ama müfettiş olur da panelden görmek isterse geçmiş olsun.
    Elimde zamanında kullandığım ama şu an kullanmadığım 200+ pinli adsense vardır, şimdiye kadar bir tanesini bile satmadım ceza geldiğinde hesapları satmadığım için müfettişe belgeleyebildim. Eğer ceza kesinleşir uzlaşmadan çıkan rakamlar beğenilmezse, mahkeme tarafında kesinlikle panel lazım olur düşüncesindeyim (sizin raporları bilgisayarınıza kaydetmenizin hiçbir geçerliliği yok çünkü, belki kendiniz hazırladınız denilir.)
    Bende ceza yedim, 6. aydan beri ceza miktarını ve uzlaşmayı bekliyorum bakalım hakkımızda hayırlısı.
    Aklınızda bulunsun iyi forumlar
  • 03-12-2020, 14:01:59
    #2
    Sizdekiler pinli adsense hesabı, bir de pinsiz adsenseler var. Pinsizlerin satımında her hangi bir şey olacağını düşünmüyorum. Sebebi ise şudur, her hangi bir adres doğrulaması yapmıyorsunuz.
  • 03-12-2020, 14:02:20
    #3
    UbocekU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    panele gerek yok hocam gelen eftdir kanıt
    EFT dekontunda şu ülkeden şu kadar kazanmışsın yazmıyor hocam bu yüzden panele gerek var diyorum Yurt dışı yurt içi kazanç ayrımı yapılabilmesi için.
  • 03-12-2020, 14:02:20
    #4
    Bu düşünceniz daha önce hiç para çekilmemiş yada bir kere 200 tl çekilmiş hesaplar için değildir sanırm?
  • 03-12-2020, 14:02:23
    #5
    Hocam ne kadarlık bir gelir aldınız ve ceza yediniz acaba ?
  • 03-12-2020, 14:02:56
    #6
    NeMerak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizdekiler pinli adsense hesabı, bir de pinsiz adsenseler var. Pinsizlerin satımında her hangi bir şey olacağını düşünmüyorum. Sebebi ise şudur, her hangi bir adres doğrulaması yapmıyorsunuz.
    ilhnGrbz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu düşünceniz daha önce hiç para çekilmemiş yada bir kere 200 tl çekilmiş hesaplar için değildir sanırm?
    Arkadaşlar pinsiz veya pinli ama hiç para çekilmemiş adsenseler için bir şey demiyorum, gelir elde edilen adsenlerden bahsediyorum
  • 03-12-2020, 14:03:17
    #7
    PaLaCoRDa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    EFT dekontunda şu ülkeden şu kadar kazanmışsın yazmıyor hocam bu yüzden panele gerek var diyorum Yurt dışı yurt içi kazanç ayrımı yapılabilmesi için.
    hocam zaten gelen transferde google irlend diye belirtiyor
  • 03-12-2020, 14:04:05
    #8
    bunlar türk adsense den glenmi yabancı adsenseden gelenmi ?
    bu ceza olayını çok duymaya başladım acaba yabancı adsenseleri taip etme olasılığı varmıdır ?
  • 03-12-2020, 14:04:55
    #9
    UbocekU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam zaten gelen transferde google irlend diye belirtiyor
    Hocam maliye tek tek ülkeleri kanıt sunduğunda bile kabul etmiyor yurt dışı olduğunu, eft üstünde ireland yazmasının bir önemi yok, oraya gittiğinizde sizden bunu istiyorlar. Boşuna saklayın demiyorum hesaplarınızı. Hesaplarınızı satıp satmamanızın bir önemi yok benim için. İnsanlara bir faydası olacağını düşündüğüm için yazdım.
    Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunlar türk adsense den glenmi yabancı adsenseden gelenmi ?
    bu ceza olayını çok duymaya başladım acaba yabancı adsenseleri taip etme olasılığı varmıdır ?
    Yabancı adsenseler Türkiye'ye para çekemez yani maliye takip edemez. Türk adsenselerden bahsediyorum.