Arkadaşlar Allah rızası için bana çıkar yol gösterin şimdi şöyle bir çıkmaza girdim ve hiç birşey yapamıyorum.

Kendim taşeron firmada çalışıyorum firma ihaleyi kaybetti ve bizi ücretsiz izne çıkardı 1169 TL para alıyorum bu para benim hiç bir ihtiyacımı gidermiyor. Firmanın İstanbul'da projesi yok.

Kendim başka bir firmada direk işe girip başlayabilirim fakat 4 yıllık tazminatım var bırakmak istemiyorum ama 1169 TL ödenekle her ay daha borca sürükleniyorum.

Bu olaydan kendimi nasıl çıkarabilirim? Lütfen bilgi sahibi arkadaşlar yardımcı olsun.