• 01-12-2020, 04:04:02
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ictaysi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahıs şirketini tek dilekçe ile kapatabilirsiniz. Sermaye ile başlamak farklı şirket kurulumlarında geçerli. Şahıs şirketinde hapse girebileceğiniz kadar büyük bir borç yüklenmez hocam. Ayda yapacağın masrafın 400tl ise 250 si zaten muhasebecine vereceksin defter tutması için. Kalan 150₺ de diğer vergiler. Baktın olmuyor tek dilekçeyle kapatırsın. Bu borçlar da ödenmeyecek kadar yüksek fiyat olamaz.
    sermayeyi sadece şirket açıcaklar için düşünmemek lazım sektörde yeni olan biri aylık 400 500 tl harcayarak kazanmasını beklemek çokto doğru değil bu işi bir efesle girip 1 hiç ile çıkanda var 1 hevesle girip milyonlar kazananlarda var önemli olan geniş çap ve reklam bunlarda tabikide sermayeye bakıyor.
  • 01-12-2020, 04:04:22
    #20
    29 yaş altı ve daha önce şirket kurmadıysan devlet senin 1 yıl bağkurunu yatırıyor. Muhasebe aylık 100 tl 59 tl civarı damga ücreti ve 3 ayda bir 98 tl ona veriyorsun

    ortalama senden yıllık
    400 tl üç ayda bir 98 küsür
    100*12 = 1200 muhasebe paran
    59*12 = 708

    toplam yıllık giderin bağkur hariç 2300 küsür.
  • 01-12-2020, 04:07:22
    #21
    ymazmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sermayeyi sadece şirket açıcaklar için düşünmemek lazım sektörde yeni olan biri aylık 400 500 tl harcayarak kazanmasını beklemek çokto doğru değil bu işi bir efesle girip 1 hiç ile çıkanda var 1 hevesle girip milyonlar kazananlarda var önemli olan geniş çap ve reklam bunlarda tabikide sermayeye bakıyor.
    Tabiki benim bahsettiğim gideri olmayan işler için. Bir eticaret sitesi açarsan tabiki ürün depolayıp reklamını yapman lazım. Bunler için de sermaye lazım. Ama bir web tasarımcıysan, yazılımcıysan kısacası hizmet sektöründeysen R10 gibi platformlar ben dahil yüzlerce mükellefe ekmek kapısı oluyor. Bu tarz platformlarda reklamdan çok referans ve yetenek durumun öde çıkıyor. Doğru orantıda müşteri bulma potansiyelin artıyor.
  • 01-12-2020, 14:18:00
    #22
    ictaysi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    29 yaş altındaysan belirli bi süre teşvikten yararlanıp bağkur ödemiyorsun ve 3 yıl gelir vergisi istisnası da mevcut
    daha önceden bildirilmemiş gelirin olmaması gerekiyor faydalanmak için. incelemede faiziyle geri alıyorlar yoksa