Şahıs şirketini tek dilekçe ile kapatabilirsiniz. Sermaye ile başlamak farklı şirket kurulumlarında geçerli. Şahıs şirketinde hapse girebileceğiniz kadar büyük bir borç yüklenmez hocam. Ayda yapacağın masrafın 400tl ise 250 si zaten muhasebecine vereceksin defter tutması için. Kalan 150₺ de diğer vergiler. Baktın olmuyor tek dilekçeyle kapatırsın. Bu borçlar da ödenmeyecek kadar yüksek fiyat olamaz.
sermayeyi sadece şirket açıcaklar için düşünmemek lazım sektörde yeni olan biri aylık 400 500 tl harcayarak kazanmasını beklemek çokto doğru değil bu işi bir efesle girip 1 hiç ile çıkanda var 1 hevesle girip milyonlar kazananlarda var önemli olan geniş çap ve reklam bunlarda tabikide sermayeye bakıyor.