• 01-12-2020, 03:25:41
    #1
    Arkadaşlar pek anlamıyorum vergi sistemi vesaire, fakat elde ettiğim 1 TL gelir bile olsa vergisini ödemek istiyorum. Bildiğim tek yöntem şahıs şirketi kurmak ve bunun üzerinden vergilendirilmek. Fakat bir şirket kurmaya kalktığımızda aylık 1000 TL yi bulan masraflar oluyor. Bağkuru vesaire derken. Bunun daha basit bir yolu yok mu? aylık kazandığımız 1 TL'de 1000 TL'de olsa bunun vergisini nasıl ödeyebiliriz?
  • 01-12-2020, 03:28:30
    #2
    Konunla alakalı bir bilgim yok ama bende yeni şahıs şirketi kurdum ve google üzerinden banka hesabıma para geliyor ama çok büyük tutarlar değil ne yapmam gerek yada yapmam gereken bir şey varmı ?
  • 01-12-2020, 03:30:42
    #3
    Qui non proficit, deficit
    ibrahimozell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konunla alakalı bir bilgim yok ama bende yeni şahıs şirketi kurdum ve google üzerinden banka hesabıma para geliyor ama çok büyük tutarlar değil ne yapmam gerek yada yapmam gereken bir şey varmı ?
    Ne kadar bir masrafınız oldu hocam? Aylık ne kader gider olacakmış sabit bilgi verir misiniz?
  • 01-12-2020, 03:30:42
    #4
    Takip
  • 01-12-2020, 03:35:28
    #5
    Aylık 870 TL bağkur ödemesi ve yıllık 1.500 tl üzerinden anlaştık , pul v.s parası gibi şeyler var sanırım aslında ben bu konularda pek dikkatli değilim 1.300 falan dedi tamam dedim ben 1.500 vereyim dedim hem benim arkadaşımdı hemde destek olmak istedim ama aylık sanırım 870 tl bağkur öemesi var
  • 01-12-2020, 03:35:39
    #6
    Şirket kurarsan aylık gidecek tutar 300 tl falan o da muhasebeciyle ufak vergiler. Kalanı zaten kazancınız üzerinden vergilendiriliyor.
  • 01-12-2020, 03:37:18
    #7
    ictaysi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şirket kurarsan aylık gidecek tutar 300 tl falan o da muhasebeciyle ufak vergiler. Kalanı zaten kazancınız üzerinden vergilendiriliyor.
    Bağkur ödemesi?
  • 01-12-2020, 03:40:13
    #8
    Bilişim hukuku bölümüne girin sürüyle konu var
  • 01-12-2020, 03:44:42
    #9
    Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bağkur ödemesi?
    29 yaş altındaysan belirli bi süre teşvikten yararlanıp bağkur ödemiyorsun ve 3 yıl gelir vergisi istisnası da mevcut