Arkadaşlar pek anlamıyorum vergi sistemi vesaire, fakat elde ettiğim 1 TL gelir bile olsa vergisini ödemek istiyorum. Bildiğim tek yöntem şahıs şirketi kurmak ve bunun üzerinden vergilendirilmek. Fakat bir şirket kurmaya kalktığımızda aylık 1000 TL yi bulan masraflar oluyor. Bağkuru vesaire derken. Bunun daha basit bir yolu yok mu? aylık kazandığımız 1 TL'de 1000 TL'de olsa bunun vergisini nasıl ödeyebiliriz?