Yemek sepetine girebilen var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yemek sepetine girebilen var mı?
4
●
41
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yemek sepetine girebilen var mı?
29-11-2020, 18:28:01
#1
hozukcan
yaklaşık 3-4 dakikadır 520 hatası veriyor girebilen varmı?
29-11-2020, 18:28:55
#2
Azurrexe
Bende erişim dahi sağlamıyor
29-11-2020, 18:29:53
#3
Ahi40
Üyeliği durduruldu
Mobil uygulama da bozuk yemek söyleyemiyorum
29-11-2020, 18:31:13
#4
Pratix
Üyeliği durduruldu
Anlık hata mevcut. Çalışma yapılıyor şu an. Kısa sürede düzelir.
29-11-2020, 18:38:39
#5
hozukcan
sipariş verdik havada kaldı inşallah gelir ondan bekliyorum aç kalmayalım
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler