Küçükken oynadığım PC oyununu arıyorum
7
●199
- 27-11-2020, 16:59:05Grafikleri çizgi film grafiği gibiydi. Oyunda 4-5 tane ana karakter vardı. Biri böyle siyahi esmer bi karakterdi. Bi tane komutan vardı. Bi tane çocuk vardı. Bi kadın vardı. Olduğumuz şehirde bir kaos vardı ama böyle oyun kaosu kötü göstermiyor oynarken eğlenerek oynuyorduk. 2007 senesinde para vererek mağazadan kutusuyla orijinal aldığım ilk oyun kendisi. Ama adını hatırlayamıyorum. Nasıl bulabilirim acaba
- 27-11-2020, 17:01:22Umarım bulabilirsiniz hocam, nerede o eski günler Gta Vice City Malibu Clubı bile özledik
- 27-11-2020, 17:02:41https://forum.shiftdelete.net/konula...yunlari.13187/
Soyle bir liste buldum sizin için incelersiniz umarım bulursunuz. - 27-11-2020, 17:03:10Teşekkürler fakat alakası bile yok maaleseferenkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

