• 26-11-2020, 16:05:05
    #1
    Bir İzmirli olarak çok yakın bir dönemde hiç yaşamadığımız kadar büyük bir deprem atlattık, bir çok arkadaşımız evsiz kaldı. Günlerce insanlar seferber oldu ve tüm ülke birlik olduk. Ancak ne yazık ki hala daha insan olamamış, bazı kendini bilmezler mevcut.

    Bir arkadaşımın ınstagram satıcısından aldığı saatten memnun kalmamasını sayfaya bildirmesi sonrası ''çoluk çocuk demeden tüm izmire bela okuyan'' bir satıcı ile karşılaştığı durum. yakın zamanda büyük bir deprem faciasını atlattık, tüm ülke birlik olurken böyle kendini bilmez, insanlıktan çıkmış şahsiyetlerin olduğunu bilmek gerçekten çok sinir bozucu.ilk olarak üründe sorun çıkınca ürünün nereye gönderildiğine bakıyor, izmiri görünce izmire demediğini bırakmıyor.



    Konuyu ekşisözlük'e de taşıdım, lütfen kullanan arkadaşlar etkileşim yaparak destek olsunlar.

    Detaylı entry ekşisözlük :
    https://eksisozluk.com/allah-izmir-i...aatci--6745577

    Bu da saatçinin profili.
  • 26-11-2020, 16:06:13
    #2
    İnsanlıktan nasibini almamış adam umarım yolu izmire düşer bir gün de görür..
  • 26-11-2020, 16:07:25
    #3
    Allah bunun canını emin olunuz İZMİR'de alır.
  • 26-11-2020, 16:07:38
    #4
    Bende izmirliyim bu arkadaştan rica ediyorum gidip şikayetçi olsun
  • 26-11-2020, 16:07:43
    #5
    işi allaha bırakmadan savcılığa vermek gerek.
  • 26-11-2020, 16:09:26
    #6
    Çok güzel beddua edilir de kendisine neyse boşverin. Ekşide hesabım yok ama gören arkadaşlar gereğini yapacaktır.
  • 26-11-2020, 16:11:01
    #7
    Yukarıdaki konuşmanın isimleri görünür şekilde bana iletirseniz gerekli yerlere bizzat gidip şikayetçi olmak isterim.
  • 26-11-2020, 16:12:20
    #8
    instagramdan şikayet ettim sayfayı
  • 26-11-2020, 16:18:07
    #9
    Kişinin bunu yazdığına dahil kanıtlarıyla (numarası gözükecek )şekilde iletirseniz cimere gereken işlem yapılır diye düşünüyorum.