Bir arkadaşımın ınstagram satıcısından aldığı saatten memnun kalmamasını sayfaya bildirmesi sonrası ''çoluk çocuk demeden tüm izmire bela okuyan'' bir satıcı ile karşılaştığı durum. yakın zamanda büyük bir deprem faciasını atlattık, tüm ülke birlik olurken böyle kendini bilmez, insanlıktan çıkmış şahsiyetlerin olduğunu bilmek gerçekten çok sinir bozucu.ilk olarak üründe sorun çıkınca ürünün nereye gönderildiğine bakıyor, izmiri görünce izmire demediğini bırakmıyor.


Detaylı entry ekşisözlük :
https://eksisozluk.com/allah-izmir-i...aatci--6745577
Bu da saatçinin profili.
neyse boşverin. Ekşide hesabım yok ama gören arkadaşlar gereğini yapacaktır.