Daha önceden dinledinizmi bilmiyorum bu çocuğu, gerçektende güzel sölemiş bence. Cranberriesin en sevdiğim şarkılarındandır.
[media]http://www.youtube.com/watch?v=gCrr9Uin-w0[/media]
Cranbberies Hastalarına. Güzel bir seslendirme
0
●372
0
●372