Portfoliomu Oluşturdum. Sizce nasıl? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Portfoliomu Oluşturdum. Sizce nasıl?
3
●
99
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Portfoliomu Oluşturdum. Sizce nasıl?
25-11-2020, 10:03:47
#1
cptyasir
Merhaba arkadaşlar, çalışmalarımı yorumlayabilir misiniz?
Site de ufak eksiklerimiz var evet
😅
SİTEYE GİT
25-11-2020, 10:05:52
#2
vidtekno
Temanız çok karışık geldi
25-11-2020, 10:07:36
#3
Semendary
Evet hocam hazır bir tema kullanmışsınız, karışık, müşteriye en basit şekliyle bilgi alabileceği ve profesyonel görünüme sahip bir site hazırlamanız daha mantıklı olacaktır bence.
25-11-2020, 10:38:12
#4
Omerbulutxs
O slider beni benden aldı
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler