merhaba arkadaşlar.

hangi kategoride açacağımı bulamadığım için buraya açayım dedim konuyu

bir istirhamım olacak. elimde bir ekran kartı var test etmem gerekiyor. kavacık tarafında oturan varsa ekran kartını Furmark testine sokmak istiyorum. yardımcı olabilecek arkadaşlar yazabilirse sevinirim.

iyi forumlar.