• 16-11-2020, 20:45:04
    #1
    Bir şahıs şirketim var ve kredi kartı almak istiyorum. Tamamen elzem harcamalar için kullanacağım. Fakat bu zamana kadar hiç kredi kartı ve kredi kullanamadım. Pandemi de Ziraat'in dağıttığı 3000 TL krediden faydalandım ve borcun ilk taksitini geçen ay ödedim. Şu anda skorum 1218. Acaba kredi kartı verirler mi bana? Yoksa biraz daha mı beklemeliyim? Red gelecekse sonra başvurmamam daha mantıklı çünkü hepsi red veriyor. Bu kredi notunda kredi kartı alan varmı aramızda?
  • 16-11-2020, 20:46:24
    #2
    Şahıs şirketiniz varsa rahat alırsınız hemde limitiniz yüksek olur.
  • 16-11-2020, 20:46:35
    #3
    Kredi taksitiniz bittikten sonra başvurmanız daha doğru olur hocam şuanlık papara,enpara gibi hizmetleri kullanabilirsiniz.
  • 16-11-2020, 20:47:40
    #4
    Akbank'a uğra hocam, hesap kartına bonus kredi kartı verdiler
  • 16-11-2020, 20:49:02
    #5
    Javus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahıs şirketiniz varsa rahat alırsınız hemde limitiniz yüksek olur.
    O zaman kurumsal başvuru yapmam daha mantıklı olur sanırım.

    AzizGunduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi taksitiniz bittikten sonra başvurmanız daha doğru olur hocam şuanlık papara,enpara gibi hizmetleri kullanabilirsiniz.
    Daha ilk taksiti ödedim ve 35 ay kaldı

    SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akbank'a uğra hocam, hesap kartına bonus kredi kartı verdiler
    Bir deneyeyim hocam sağol.
  • 16-11-2020, 20:50:31
    #6
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman kurumsal başvuru yapmam daha mantıklı olur sanırım.



    Daha ilk taksiti ödedim ve 35 ay kaldı



    Bir deneyeyim hocam sağol.
    36 ay biraz fazlaymış Garanti BBVA deneyin ben de aktif müşterisiyim.
  • 16-11-2020, 20:51:35
    #7
    Benim puan 1200 lerde geziyor 60 bin tl küsür kredi kartım var 😁
  • 16-11-2020, 20:52:24
    #8
    AzizGunduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    36 ay biraz fazlaymış Garanti BBVA deneyin ben de aktif müşterisiyim.
    Ya aslında zamanında çok bankaya başvurdum. Hatta o dönemde sigortalı işte çalışıyordum ve parayı alıp direkt hesaba atıyordum. Ödemeleri vs de oradan yapıyordum. Fakat kredi notu olmadığından 1000 TL lik kredi de kredi kartı da kullanamadım. Şimdi korkuyorum başvurmaya Sonra hepsinden red yiyip bekliyorsun mecbur birde puanın düşüyor.
  • 16-11-2020, 22:58:49
    #9
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman kurumsal başvuru yapmam daha mantıklı olur sanırım.



    Daha ilk taksiti ödedim ve 35 ay kaldı



    Bir deneyeyim hocam sağol.
    Aynen kurumsal açın hesabı 10000 verirler en az.